سیر شده ام از بس از آدم ها زخم خورده ام!

 

خدا خیرتان بدهد به من محبّت دروغینتعارف نکنید.

 

من سیرم....

 

 

میر حسین بسیم زاده



بعضی وقتا هست که دوس داری کنارت باشه… 

 

 

محکم بغلت کنه…

 

بذاره اشک بریزی راحت شی….

بعد آروم تو گوشت بگه: ” دیوونه من که باهاتم



 

میر حسین بسیم زاده

 

می خواهم ...

 مُچاله و خیس !..

 در آغوشش بمانم!

از پهن شدن بر بند ِ خاطرات ، بیــــزارم...

 


توسط: میر حسین بسیم زاده

126.png

ای کاش زود قضاوت نمیکردم

ای کاش وایستاده بودم

ای کاش دلیلشو میپرسیدم

ای کاش…


توسط: میر حسین بسیم زاده

147.png

ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره می شوی

غذایت را سرد می خوری ناهار ها نصفه شب ، صبحانه را شام!

لباسهایت دیگر به تو نمی آیند، همه را قیچی می زنی!

ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگ را حفظ نمی شوی!

شبها علامت سوالهای فکرت را می شمری تا خوابت ببرد!

تنهائی از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست…

روزهای من اینگونه و شبهایم اصلاً نمیگذرد.


توسط: میر حسین بسیم زاده
http://nightnama.ir/gallery/include/file/116.png

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!

 


توسط: امیر حسین بسیم زاده
137.png

خیلی وقته که برای دیدن تو ،
اول باید چشمهایم را ببندم …

 


توسط: امیر حسین بسیم زاده
168.png

اینجا همه خوبند خیالت راحت!
من مانده ام و چهار تا هم صحبت!
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ تو ایم…
من، عشق، خدا، عقربه های ساعت!


نظرات شما عزیزان:

reyhan
ساعت0:04---25 تير 1392
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم بیای به وب من و نظر بدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 20:40 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،