Majid.Yahyaei-Oun.Rouzo.Mibinam

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام اون روزو میبینم

 ترانه : فرامرز مقدم – آهنگ : مجید یحیایی – تنظیم : افشین آذری

گیتار : فیروز ویسانلو – زهی : پیام طونی – سه تار : سعید فرازمند

——————————————————————————

متن آهنگ جدید مجید یحیایی به نام اون روزو میبینم

دامر اون روزو میبینم اونم از عشق تو سیره

تو از چشم من افتادی واسه جبران دیگه دیره

دارم اون روزو میبینم که تنهایی و دیوونه

 

مثل دیروز من گریون نشستی کنج این خونه

دارم میبینم اونی که منو از یاد تو برده

نشسته پای حرفاشو تو رو از یاد خود برده

دارم میبینم اونی رو که منو تو قلب خود خط زد

با یکی دیگه سرگرمه میبینم که تو رو پس زد

اینا کارای نفرینه که میگیره از این سینه

 
لینک های دانلود

  دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام اون روزو میبینم |  کیفیت 320  -  7.62 مگابایت

  دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام اون روزو میبینم |  کیفیت ۱۲۸  -  3.08 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:12 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،