421

دانلود اهنگ جدید یادت باشه با صدای امیر تتلو

——————————————————————————

متن اهنگ جدید یادت باشه با صدای امیر تتلو

بله بله چشم من هر چی بگی گوش میدم حتما

کاریم ندارم که حق با کیه چیکاره این حرفا دارم من اصلا

 

نره نره قلبم از یادتوو یه سر بزن به قبلا

ببین کی مث من عاشقه تو بوده ببین کی میخوادت قد من اقلا

اینو یادت باشه که حال من خوبه باتو

یادت باشه همه زندگیم بود نگاتو

یادت باشه رفتیو بستی روم چشاتو

یادت باشه که حال من خوبه باتو

یادت باشه همه زندگیم بود نگاتو

 



 
لینک های دانلود

  دانلود اهنگ جدید یادت باشه با صدای امیر تتلو |  کیفیت 320  -  8.58 مگابایت

  دانلود اهنگ جدید یادت باشه با صدای امیر تتلو |  کیفیت ۱۲۸  -  3.60 مگابایت

کد آهنگ برای وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:15 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،