برای دلم گاهی مادری مهربان میشوم٬

               

      :دست نوازش بر سرش میکشم، میگویم   

 

               "غصه نخور٬میگذرد...."       

 

                        برای دلم گاهی پدر می شوم٬

                         

 خشمگین می‌گویم:

                               

  « بس کن دیگر بزرگ شدی....»      

 

گاهی هم دوستی می‌شوم مهربان،

 

دستش را میگیرم، میبرمش به باغ رویا......

 

دلم،هم  از دست من خسته است.............



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت15:26---10 شهريور 1392
من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم رو پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حساب با نکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم

ارزش هایی که قیمت ندارند

اما تو...

تو قیمت ارزش ها را با آهن و کاغذ برابر کردی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 15:17 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،